Menu

pam personal trainer

branding

pam personal trainer

branding, conceito & direção de arte

 Pam Fitness é uma acessoria esportiva que acontece tanto em parques como na própria casa das pessoas. Essa acessoria mistura diversos tipos de exercícios: corrida, musculação, condicionamento físico e luta. É montado um circuito de exercício de diferentes intensidades visando o melhor resultado para o aluno.

Processo criativo:

Para criar a marca da Pam Fitness, busquei referências deste mercado. A ideia era trazer uma marca forte e simples. Pamella Borges é a criadora e professora da assessoria e junto com ela criamos cada detalhe. Procuramos valorizar os diferentes tipos de exercício que ela traz e criar uma marca que pudesse ser de fácil identificação e entendimento.

Ao longo da criação fomos fazendo diversos tipos de estudos e as cores vermelho, preto, cinza e branco trouxeram essa força que buscávamos.

2016. SP/Brasil

concept, branding & art direction

Pam Fitness is a sports consulting that happens in parks and people’s houses. It mixes different types of exercises: running, weight training, fitness and fight, and exercises of different intensities are taught in the form of a circuit according to individual aims, so students can get the best outcomes.

Creative process:

To create the brand Pam Fitness, I sought references in the sports market. The idea was to bring a strong and simple brand. Pamella Borges is the creator and teacher of this consulting and with her I created every detail. We highlighted the different types of exercises that she teaches and created a brand that could be easily identified and understood.

Through research, the colors red, black, gray and white brought the strength we were seeking.

2016. SP/Brasil.

c 12 m 100 y 100 k 3
r 205 g 21 b 23
pantone 186 C

c 0 m 0 y 0 k 100
r 0 g 0 b 0
pantone Neutral Black C

c 24 m 100 y 100 k 24
r 157 g 0 b 0
pantone 7622 C

c 40 m 30 y 30 k 10
r 157 g 158 b 157
pantone 877 C

variações do logo

Para criar a marca da Pam Fitness, busquei referências deste mercado. A ideia era trazer uma marca forte e simples. Pamella Borges é a criadora e professora da acessoria e junto com ela criamos cada detalhe. Procuramos valorizar os diferentes tipos de exercício que ela traz e criar uma marca que pudesse ser de fácil identificação e entendimento.

Ao longo da criação fomos fazendo diversos tipos de estudos e as cores vermelho – preto – cinza – branco trouxe essa força que buscávamos.

To create the brand Pam Fitness, I sought references in the sports market. The idea was to bring a strong and simple brand. Pamella Borges is the creator and teacher of this consulting and with her I created every detail. We highlighted the different types of exercises that she teaches and created a brand that could be easily identified and understood.

Through research, the colors red, black, gray and white brought the strength we were seeking.

variações do logo
Share